2012

Allmänt | 2012-12-30 | 12:34:56 Kommentera här! » 1 st

SAMMANFATTNING ÅR 2012

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Hanterade min fobi på ett helt annat sätt än förr och klippte av håret och färgade det rött till mammas fasa. "Går det bort?" 

 2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, -8 kg. Ville trivas bättre i min kropp också men det får jag jobba med. Göra skillnad för någon, tror jag har inspirerat några personer.  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix, Kanske tur det med tanke på att alla pluggar eller bor hemma. 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men mina älskade vänner har haft ett tufft år när det kommer till det. För mig har det varit en kamp mot cancer inom släkten (fick veta mer igår så är helt skakad) men det ska gå ska ni se..

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet och Danmark. 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Njäe inte va jag kommer på

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Kan aldrig datum men veckan i Turkiet.

8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag har kommit så långt med min fobi och att jag har kommit tillbaka efter många gånger jag har varit och nuddat väggen. 

9. Största misstaget?
Ingen aning.. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är sjuk hela tiden.. skadat mig har jag nog icke gjort mer än blåmärken från diverse fall haha.  

11. Bästa köpet?
Min iphone? köper inte mycket själv hehe

 12. Vad spenderade du mest pengar på?
Turkiet igen..  och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min brorsdotter, pojkvännen, vänner och familj. Och musiken. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Red - Taylor swift, Alla covers Darin gjorde i Så mycket bättre och This is love - j boog (vet inte när låten släpptes men hittade den i år) 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit ledsen för andras skull typ men annars glad.. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat lite mer, pluggat mer kanske, KÖRT?! gud..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit och glott på datan haha. 

18. Hur ska du tillbringa julen?
I andra huset med mamma, pappa + släkt och juldagen med mamma, pappa + bror, hans flickvän, brorsdotter pojkvän och pojkväns mamma 

19. Blev du kär under 2012?
Blev inte, var och är fortfarande. Kanske kärare till och med! 

20. Hur många one night stands?
Haha, inga? 

21. Favoritprogram på TV?
Pretty little liars

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja. Jag har all rätt att hata denna personen! 

23. Bästa boken du läste i år?
Hunger games eller matchad. 

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen, har haft koll på mina favoriter sedan innan. 

25. Något du önskade dig och fick?
haha kläder och sånt men inget stort. Har allt jag önskar redan. 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nä..

27. Årets bästa film?
Ingen aning.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Haha var sjuk (trodde jag var bakis men de höll i sig en vecka) men gick ut och åt med familjen och pojkvännen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ytterligare en resa

30. Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän får mig alltid att må bättre, men han har tröstat mig varje gång jag har behövt det och det hjälper alltid.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha gissa.

32. Vem saknade du?
Jag har saknat släktningar som har lämnat denna världen men mest min faster som dog när jag gick högstadiet. Tror det är att jag själv prioriterar att vara den bästa fastern till Matilda så högt och min egna faster var bra och lik mig på många sätt. 

33. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya människor men Emelie då :)  

 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Haha, till mammas fasa! Min mamma reagerade ungefär likadant när jag kom hem med rosa hår första gången; "..det är en peruk va?" :D men då var jag 12 haha

Gott nytt år!! :)

2012-12-31 @ 19:15:21
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: