60 frågor!

Allmänt | 2012-12-28 | 11:22:39 Kommentera här! » 0 st

Okej, jag behöver en paus i städandet. 
 
1. Hur gammal är du om fem år? 25, aaah enkel matte!
2. Vem var den sista du träffade? Pappa när vi käka frukost 
3. Hur lång är du? 1,62 m perfekt längd :) 
4. Vilken var den senaste film du sett? Somnade till Falling in love igår, kommer inte ihåg så mycket.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Japp, du? <3" Älskade pojkvännen som har sovit gott haha. 
7. Var är dagens planer?  Bli klar med städningen, plugga och hoppas på att hinna en halvtimme på crosstrainern ikväll.. kul dag!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, orkar oftast inte skicka långa sms så kan ringa o säga de jag vill ha sagt o sen lägga på. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i 26 år :) 
10. När såg du senast din mamma? igår, vi va o shoppade tillsammans, sen såg jag henne innan hon gick o la sig också.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Vid sju av att mamma hostade.. kunde inte somna om så är allmönt segt
13. Har du någon gång hittat en katt? Yes! min lilla hjärtkatt var övergiven så hon fick flytta ihop med oss. 
14. Vilken är din favoritplats? Kan man räkna Grekland som en plats? eller de ska vara specifikt? Jag har en förkärlek till Grekland helt enkelt.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tåget på helger vid 4 - 5 på morgonen.. eew.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Förhoppningsvis så är jag grafiskdesigner, bor med älsklingen och kanske har ett barn eller två
17. Vad skrämde dig som barn? Fåglarna i Ronja rövardotter, mamma fick alltid spola förbi början. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv.. börjar ofta skratta åt ingenting och kan inte sluta. 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja? 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, orka stationär :) 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på :D 
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Tyvärr, men bara en gång haha. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota 
26. Är du social? Om personerna runt verkar roliga annars blir jag lätt väldigt tyst. Men om de verkar snälla så måste jag lära känna dem o snacka på. 
27. Vilken är din favoritglass? Päronglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda alla mina nära o kära på en resa och sen spara. 
29. Tycker du om Kinamat? Ja, fast tåler det bara ibland.. 
30. Tycker du om kaffe?  Nej.. Inte te i påse heller. bara pulver. Nyttigt!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nä, vänder mig mycket men ligger nog aldrig på ryggen. 
33. Kan du spela poker? Gjorde mycket förr men kommer inte ihåg längre.
34. Tycker du om att mysa? Jaaa, fast inte heela tiden. Måste upp o röra mig också annars får jag ryck. 
35. Är du en beroendemänniska? Tror inte det. Har släktingar som trillat dit så jag är försiktig. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, känner till en dock. :)
37. Vill du ha barn? Inte nu, men kanske någon gång. Har ett gudbarn det räcker nu. Kanske mognar senare och börjar längta. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och danska. Glömt franskan 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, 7,9,13 *knack knack* 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Spenderar helst inte pengar haha, snål. Men kläder o smink? 
42. Äger du dyra smycken? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hehehehhe ;) Nej men en halv macka med keso
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, alla mina kära vänner. 
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på läppen, syns inte så mycket. Trillade av en stol och slog i min läpp i farmors köksbord när jag var liten. 
47. Vad har du för ringsignal? Någon standard som kom en iphonen, gitarr någonting
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket?  Flirtar med min pojkvän :D
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Tror inte jag har någon? Skulle sätta dit en men det hände inte. 
51. Kan du byta olja på bilen? Aldrig gjort det men det kan inte vara så svårt? 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste?  Den första boken i vampyr akademin haha. 
54. Läser du dagstidningen? Ja, läste dock bara serierna idag. 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nä
56. Dansar du i bilen? Nä, sjunger bara
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol, nrj eller din gata. 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte.
59. När var du i kyrkan senast? Förra november när mitt hjärta döptes. 
60. Vilka personer utmanar du? Den som har lite o göra.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: