Förvirrad

Allmänt | 2012-12-21 | 18:47:48 Kommentera här! » 1 st

Min blogg är tom, inga inlägg och knappt några besökare (förstår det) bara några få kämpar som inte gett upp hoppet på mig. Jag har varit sjuk fram till tisdag och samtidigt jobbat mån - tors, har varit uppe kl 6 o kommit hem 18, Ena dagen spenderades med min uppsats, andra med en ledsen vän, efter jobb då.
 
Jag tror jag vill bli mer personlig i denna bloggen, jag vet inte.. vi får se? hade ni velat veta vad jag gör om dagarna? 

Kommentarer
Skrivet av: Björkman

Dåså, då får du en kommentar!
Och jag svarar såklart ja på sista frågan. Formuläret i senaste inlägget var en bra början (Y)

Svar: woop woop! Tackar ! :)
None None

2012-12-28 @ 17:01:30
Länk: http://borgar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: