Mått/vikt 1/12 2012

Vikt | 2012-12-01 | 08:15:39 Kommentera här! » 2 st

Går fortfarande nedåt i både cm och kg, undrar när mitt första plus kommer? 
Jag kan tänka er att ni tycker att jag tränar lite, och ja förutom att jag går 80 min varje dag istället för att ta bussen så tränar jag inte så ofta. Jag har varit sjuk nästan hela november så därför har det blivit mycket mindre än vanligt.
Men jag tränar "lite" medans vissa av er tar flera pass på en dag. Anledningen är att detta fungerar för mig, jag vill göra något jag kommer fortsätta med när jag når min målvikt och jag tror aldrig att jag kommer kunna kombinera skola, jobb och träning så jag får plats med flera pass på en dag. Fungerar det för er så är jag happy, ni går säkert ner mer i vikt än vad jag gör nu så det är skönt. Men alla är vi olika. 
 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Sjuuukt bra jobbat!! Men du sluta "ursäkta" att du inte tränar!! Det du gör funkar ju uppenbarligen galant och det är ingen annans business.. tror inte nån tänker på hur mycket eller lite du tränar, som sagt alla gör vad dom kan/orkar/vill och det du gör är grymt!! och 80 min promenad varje dag ÄR mkt.. :D 8,6 kilo shiiit alltså! heja dig!

Svar: Haha du är grym på att peppa! Tack så mycket ! :D
None None

2012-12-01 @ 17:13:40
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se
Skrivet av: EMMA - M I T T F A T A S S

Duktig du är =)

2012-12-28 @ 19:45:58
Länk: http://mittfatass.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: