Syndat fuskat förlorat mm

Allmänt | 2012-12-04 | 13:12:54 Kommentera här! » 1 st

Halloj!
Gud, dessa dagar har varit en matdimma pepparkakor, glögg, korv med bröd, big tasty och pommes. Verkligen inget jag borde äta och inte nu när jag hostar mer än andas så jag inte kan träna.
Har inte vågat ställa mig på vågen förren idag (brukar väga mig varje dag men uppdatera i bloggen en gång i veckan). Väntade på plusset som skulle utlösa ilska, hopplöshet och sorg men sedan den 1 december har jag gått ner ett halvt kilo?!
Självklart är jag tacksam men jag undrar hur min kropp fungerar, om matsmältningen har ökat men då borde vikten va samma och inte gå ner?
Har inte hoppat över någon måltid och knappt rört mig (bara shopping och julmarknad). Det enda nyttiga jag har gjort/valt är att äta gröt till frukost igen efter mitt vita rostadebröd med ost när jag hade maginfluensa. 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Joline

Va underbart att du fick bra resultat iaf!!

2012-12-06 @ 21:44:24
Länk: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: