30 days shred, vad hände?

Allmänt | 2012-11-05 | 11:54:00 Kommentera här! » 1 st

Haha vad trodde jag egentligen, att efter att ha konstaterat flera gånger att skolan tar upp allt för mycket tid i mitt liv för att jag ens skulle kunna ha tid att uppdatera bloggen varje dag det helt magiskt skulle lägga sig i 30 dagar? Njäe, okej jag tyckte det var tråkigt också efter tre gånger precis som min crosstrainer. Jag vill ut eller gå på gruppträning och bara enbart någon gång då och då göra något ensam. 
 
 
SÖT (katten då hehe) jag med rött hår i början av året. Älskade det innan det blev någon konstig nyans. Saknade dock att vara blond så fick slinga om det! Men när jag kollar på bilder med mig med mörkt hår så vet jag att detta inte var sista gången haha. Förlåt moder. 

Kommentarer
Skrivet av: malin

Tröttnade också på crosstrainer! Ser den mest som ett jobbigt måste!

2012-11-05 @ 20:54:56
Länk: http://Malintva.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: