En timme

Allmänt | 2012-11-15 | 15:34:19 Kommentera här! » 0 st

Har precis varit ute och gått en timme, kändes som jag verkligen behövt det efter att ha varit sjuk här hemma i några dagar. Lagom kallt också så det var perfekt, fick ryck när jag kom på att solen går ner så tidigt så det fanns inget "jag gör det sen", är livrädd för att gå själv i mörkret så jag vet att det inte hade blivit något sen.
 
En timme, har ni tänkt hur lätt det är att slösa bort en timme vid datorn utan att egentligen göra någonting? Men när man går i en timme så kommer man så långt att man tror att det har gått mycket längre tid. Börjar vänja mig nu men stör mig på att jag inte kan säga xxkm istället för att säga tiden. 
Fick min första 20års present idag också! Bara tre dagar kvar! Blandade känslor inför det vet ni!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: