Godmorgon!

Inspiration | 2012-11-06 | 08:49:34 Kommentera här! » 2 st

Börjar först kl 13.00 idag men vaknade av mig själv nydligen. Känner mig totalt utmattad i kroppen idag efter ett pass dansfuego, det behövdes! Märker att min kondis har förbättras jättemycket när jag dansar, innan höll jag på att trilla av pinnen närdet var hopp genom hela låtar nu tycker jag bara det är kul, jobbigt fortfarand men kul! Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska träna. Får se ikväll för just nu vill jag bara hålla morgon! 
 
Ska ni träna idag? vadå? 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Dansfuengo? :D What's that?

Svar: Det är dans som friskis och svettis i min stad erbjuder. De förklarar de som "Dans fuego är inspirerat av latinsk musik, latinska rytmer och dansuttryck. Det är lekfullt, det är fritt och kräver ingen exakthet. Stilarna kan vara salsa, mambo, rumba, flamenco, cumbia, samba." Jätteroligt! :D
None None

2012-11-06 @ 11:33:02
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Lite zumba då, fast inte via Les Milles?

2012-11-07 @ 09:47:15
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: