Illamående

Allmänt | 2012-11-09 | 09:03:58 Kommentera här! » 1 st

Fyfan, vaknade och mådde så jäkla illa igår lång innan jag skulle bege mig till skolan, men det la sig så åkte till skolan som vanligt. Blev dock värre från och till och sen blev det bra, vet inte vad problemet var men blev aldrig värre än bara illamående. Så när jag kom hem så kände jag inte för att träna då jag knappt klarade av att gå från bussen hem. Igår var det kaka på bordet igen men åt melon istället, mycket godare också haha. 
 
Nej nu ska jag till skolan igen, sen kommer mitt hjärta hit ikväll så räkna inte med världensbästa uppdatering från mig. Kram

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Hm! Inte kul med illamående! Förstår att du inte kände för att träna.. det blir så ibland! Ha så mysigt med killen!

2012-11-09 @ 09:49:57
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: