Jäkla skit!

Allmänt | 2012-11-04 | 17:47:41 Kommentera här! » 4 st

Idag är en sån dag jag bara vill bli överdrivet mätt efter att ha frossat i fett, salt, sött. Åka till donken och käka en big tasty, åka hem och käka glass och toppa med en chokladkaka. Har inte haft en sånhär dag på ca 2 månader då jag började träna. Har dock redan ätit både popcorn och en liiten bit äppelpaj denna veckan så får absolut inte kränga i något mer. 
Har ni några tips på vad man kan ha för alternativ när man känner såhär? Måste köpa peanutbutter för det är jag sjukt sugen på haha. 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Du kan äta ett ordentligt mål mat! Har du slarvat med frukost? Måltider? Fått blodsockerfall? That time of the month? Härda ut! ;)

Om man får ett fasligt sötsug kan man mixa kokosflingor till en massa tyg, och ta en tesked då suget faller på.

Svar: Du prickade rätt på det sista där. eller.. är någon dag sen men magen gör ont och benen vill jag bara skära av så de är på gång. Haha, vissa får ont i ryggen jag får ont i benen. Precis som när jag dricker o börjar bli full får jag ont i benen. Det är något med mina ben alltså.
None None

2012-11-04 @ 18:12:06
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/
Skrivet av: Kattis

Jag har inga tips alls.. typ haha. Den senaste tiden har det funkat ganska bra för att ta en promenad när jag känner så.. så det skulle vara det då :)

2012-11-04 @ 18:37:10
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se
Skrivet av: Pernilla

Det är inte bara gott - det är användbart också! Jordnötssmöret alltså. Jag skulle rekommendera någon nyttig kaka - typ proteinbollar/gotteboll med torkad frukt. Jag tycker åtminstone det täcker begäret "att äta något" och så är det ju gott dessutom :)

2012-11-05 @ 21:41:19
Länk: http://mammajeans.blogg.se/
Skrivet av: H - fdtjockis

Hej! Tack för din kommentar :) Jag springer inte 5 km, no no. Jag går spåret och varvar med att tokspringa så det närmaste jag kommer jogging är att jag kör intervaller. :)

Jag har nu bestämt mig för att ha en ätardag i veckan. Allt jag är sugen på skriver jag ner och får spara mig till den dagen. Just för att undvika såna här dagar med ett sug som faktiskt oftast inte försvinner om man inte äter det. Dock vet jag inte om en ätardag passar dig och din träning men utifrån min kost (protein främst, mindre kolhydrater och ren mat) och mycket styrketräning så hoppas jag att min ätardag kommer ha en positiv effekt, dvs chockar kroppen och boostar min metabolism.

Kram!

2012-11-06 @ 09:40:58
Länk: http://fdtjockis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: