Magsjuka o vikt

Allmänt | 2012-11-28 | 12:20:06 Kommentera här! » 1 st

Har bilder men har ingen ork att lägga in dem, vill bara krypa upp i min varma säng! 
Har inte träffat min släkt på väldigt länge! sist jag såg dem så hade jag gått ner 2 kg och de såg dem direkt, så nu när vi träffades på kalaset så fick jag så många komplimanger! Hur kul som helst, de sa till mamma senare att jag gjort en hel omvändning och blivit riktigt fin. Även när mamma granskade min rygg efter blåmärken (efter jag svimmade så har jag blåmärken här o var) sa hon "wow, du har fått en riktig timglasfigur, skitsnyggt"glädje! 
 
Så efter kalaset vägde jag: 64,2 en total viktnedgång på 7,7 kg, sätter detta som min nuvarande vikt trots att jag efter magsjukan väger 62,8 vilket är en total nedgång på 9,1 kg. Tror dock att detta är vätska och kommer gå upp de igen när jag är större i maten (har ätit 2 rostade mackor, 1 skål soppa och 1 1/4 fralle med ost sedan kräkningarna la sig så är inte helt 100 på att jag kommer gå upp allt men vill inte hoppas på något). 
 
Innan jul vill jag gå ner till 61,9 så jag har gått ner exakt 10 kg, hoppas att det går! 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Du går nog upp ganska mkt av det du gick ner av magsjukan iaf, kanske inte allt men.. hälften iaf? Tycker du gör rätt i att sätta vikten innan kalaset som nuvarande iaf, hellre det än att du blir besviken för att du eventuellt får skriva plus nästa vägning för att du fått tillbaks magsjukekilona..

Men ändå, KUL! :) du har kämpat bra, tror nog du fixar målet till jul!!

Svar: Hoppas verkligen jag klarar det! då kommer jag lätt nå mitt mål innan sommaren i alla fall :)
None None

2012-11-28 @ 17:33:09
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: