Mat och träning 13/11 2012

Inspiration | 2012-11-13 | 20:04:35 Kommentera här! » 1 st

Som jag nämnde i förra inlägget så mår jag riktigt kasst idag och tänkte inte träna alls men gjorde det ändå! Inte hardcore utan bara lite lätt. Behövde det efter en dag liggandes i sängen, om jag ligger för länge så får jag för mig att jag är sjukare än jag är så jag behöver komma upp träna och duscha för att sen känna hur jag mår på riktigt.
 
Frukost: 1 liten portion fibergröt (mätte fel) med russin och 1 dl mellanmjölk. Ett knäckebröd med skinka.
Mellanmål: 1 litet päron.
Lunch: Sallad med gurka, majs, ananas, kalkon och en lite klick vitlök och örter sås. 1/2 knäckebröd utan någonting.
Mellanmål 2: Resten av ananasen, var en burk.
Middag: Soppa på rester: buljong, wokmix, kalkon, 2 prinskorvar, 8 st fylld pasta
Kämpar mot sötsuget så ska nog ta en näve russin.
 
Träning: 20 min crosstrainer.
 

Kommentarer
Skrivet av: emma-isabella

Hoppas t du känner dig lite bättre!?
Krya!
KRAM

2012-11-13 @ 21:16:15
Länk: http://emmaisabellavictoria.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: