uuuh!

Allmänt | 2012-11-16 | 09:26:57 Kommentera här! » 2 st

Ställde mig på vågen idag och den pekade på 65,0, snacka om lycka men när jag skulle ta fram kameran så var den död. Tog fram telefonen för att fota och ställde mig på vågen och då visade den 65,3 och provade flera gånger men 65,3 hade den fastnat på.. Får träna som bara den idag och imorgon om jag vill komma ner till 65 innan min födelsedag. Saken är bara att jag inte kan dra till gymmet (ingen bil) så får bli crosstrainer eller promenad. Snark! 
 
VillVillVill gå ner till 65,0!
 
Så, nu har jag klagat, nu lägger jag det bakom mig och kör på!

Kommentarer
Skrivet av: Linda -42,4kg

Tack för dina fina ord! :)

Ja jag pluggar i Lund men har tagit sabbatsår nu. Håller turmmarna att få börja i januari igen men vi får se vad som händer.

Jag tränar på Friskis i Ystad iomed jag bor i Tomelilla! :) Var bor du nånstans? :)


Svar: Håller tummarna för dig! :) Jag bor i Eslöv, tyvärr
None None

2012-11-16 @ 10:43:25
Länk: http://liiiiinda89.blogg.se
Skrivet av: Kattis

Fan va surt haha

Svar: Bättre resultat idag dock :)
None None

2012-11-16 @ 19:26:39
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: