Vill fira, hoppa och dansa!

Allmänt | 2012-11-12 | 08:20:40 Kommentera här! » 0 st

Fast har för ont i magen för att kunna göra någonting av det. Min "vecka" blev uppskjuten hela 12 dagar och ni kan ju tänka er paniken, inte bara för uppenbara skäl utan för oron om vad som är fel på min kropp. Läste att träning kan påverka det så la av i några dagar och idag så jäklar i det.
 
Nej men till det som skulle firas. Jag är normalviktig (bmi, kollade på hemsidor och de är inte att lita på till 100% men ändå) Jag befinner mig i en konstig situation, jag känner mig lika tjock som innan, vissa dagar är jag helt säker på att jag har gått upp allt men verkligheten är annorlunda. 
Jag sa till mig själv när jag nästan vägde 72 att 65 kg då var man smal men nu tänker jag 55 kg är smalt INTE 65. Detta är alltså mina tankar så ta inte illa upp. 
Jag kanske är smalare än vad som räknas som tjock men jag har fortfarande kroppsdelar som måste tränas.
Yes, så det är på gränsen så testade tre olika sidor, är nöjd! Vill såklart inte ligga på gränsen utan på mitten men det får bli i framtiden! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: