Blogg.se app fungerar inte

Allmänt | 2012-10-28 | 19:01:48 Kommentera här! » 1 st

åååh blir så jäkla sur när det inte går som jag vill! Jag var ute och gick en powerwalk innan och tog till och med bilder (jag är ju sämst på att komma ihåg det annars) i hopp om att jag kunde slänga upp ett inlägg via blogg.se appen så jag slapp koppla in mobilen till datorn. Precis som första gången jag försökte slänga upp ett snabbt inlägg så fungerade inte.. Fungerar det för er?
 
Nu ska jag slänga mig i sängen, plugga o tycka synd om mig själv. 
 
Pepp! VI kan om vi vill!

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Det funkar för det mesta för mig, men jag använder mobilappen via min iPad. Men ibland strular det och går inte alls. Jobbigt. :o

Pepp!!

2012-10-29 @ 07:30:40
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: