Helt off..

Allmänt | 2012-10-07 | 20:50:18 Kommentera här! » 2 st

Jag är helt off när det gäller träning och denna helgen har jag både ätit naturgodis och kakor så det går åt helvete nu. Kroppen känns som bly och jag orkar verkligen inte! Får inte ge upp nu, har ju inte ens nått mina mål.
Vad gör ni när ni känner såhär? Varje dag ramlar det in mail om att ni kommenterar så jag blr ju påmind hela tiden så det handlar inte ens om att jag har glömt utan ren lathet. Lathet som gör ont i kroppen.
 

Kommentarer
Skrivet av: natalija

Äh, ibland blir det så att man äter men ge inte upp, bara att börja om igen nästa dag! Jag har också jätte mycket godis sug men men, hur tungt det än känns så försöker jag tänka på annat! :)

Svar: Tack för peppen :) Jag brukar inte vara sugen på sötsaker i vanliga fall. Men nu när jag tillåter mig att äta en onyttig sak /helg så har det konstigt nog varit just sötsaker. Jag som var ett stort chips o salt fan innan. Konstigt!
None None

2012-10-07 @ 21:29:20
Länk: http://tthalija.bloggplatsen.se
Skrivet av: Emma

jag är också helt nere och opepp! Eller har varit det hela veckan, nu är det bättre. Jag städade lägenheten, slängde bort onyttigheter och träffade motiverande och peppande tjejer på dagens jobbmöte. Det hjälpte. :)

Bit ihop och kämpa!

Svar: Tog tag i det nu på morgonen och gick en runda direkt när jag vaknade. Nu får jag se till att kämpa tills det kommer naturligt igen. Tack för peppen :)
None None

2012-10-07 @ 22:59:41
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: