Helt off..

Allmänt | 2012-10-07 | 20:50:16 Kommentera här! » 1 st

Jag är helt off när det gäller träning och denna helgen har jag både ätit naturgodis och kakor så det går åt helvete nu. Kroppen känns som bly och jag orkar verkligen inte! Får inte ge upp nu, har ju inte ens nått mina mål.
Vad gör ni när ni känner såhär? Varje dag ramlar det in mail om att ni kommenterar så jag blr ju påmind hela tiden så det handlar inte ens om att jag har glömt utan ren lathet. Lathet som gör ont i kroppen.
 

Kommentarer
Skrivet av: Diana

Tror du äter för lite, se till att äta ofta och minst tre riktiga måltider om dagen oavsett om det är sallad eller annat. Hetsa inte heller och känna att naturgodis och kakor är en synd. D här klarar du! Nya tag imorgon

Svar: Jag äter mer än det onyttiga så tror snarare jag ätit för mycket än för lite de här senaste dagarna. :) Men nu är jag på rätt väg igen
None None

2012-10-07 @ 22:50:31

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: