Mat och träning 8/10 2012

Mat / Recept | 2012-10-08 | 20:59:47 Kommentera här! » 1 st

Lägger upp ett snabbt inlägg innan jag ska gå och lägga mig (stor och viktig dag imorgon! Berättar mer senare..) så det får bli mat och träning.
 
Frukost: 1 skiva lingongrova. Halva med kalkon och andra med leverpastej toppad med paprika
Mellanmål: 1 äpple
Lunch: 1 skiva lingongrova, halva med biff andra halvan med ost.
Middag: Köttfärslimpa med 1/2 potatis, morötter, zuccini rödbetor i ugnen. pizza sallad samt blandsallad med tomat, gurka, sallad, paprika och fetaost
 
Träning: Idag tvingade jag mig iväg i morgon solen på 5 km powerwalk med lite jogg. Blåsten gjorde det svårare och nu gör mina ben ont. Men behövde det!
Dock har mina fötter börjat göra ont när jag går och springer, tror att fötterna blir felbelastade i skorna.. Får kolla upp det!
 
Bjuder tyvärr inte på en bild för nu börjar csi. 

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra/Dietandthecity

Håller du dig mätt på det en del dag?
Kram
Alex

Svar: Vissa dagar klarar jag mig fint på detta utan att vara hungrig alls men andra behöver jag mer mat. Detta är ovanligt lite för mig men konstigt nog blev jag aldrig hungrig. Bara mellan frukost och lunch men då tog jag ett äpple som stillade hungern. :)
None None

2012-10-09 @ 17:40:33
Länk: http://dietandthecity.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: