Tillbaka igen!

Allmänt | 2012-10-28 | 08:14:52 Kommentera här! » 3 st

Haha ja herregud, det är ett stressigt liv jag lever kan man tycka. Ni vet allihopa by now att jag har ett stort projekt i skolan (klart på torsdag!!) så har suttit i skolan på helger och annat trevligt. Så nu har jag haft långledigt så jag drog till mitt hjärta och struntade i allt som hade med datan att göra så därför blev det inget bloggande
 
Jag åt mycket bröd och lite godis (unnar mig det en gång i veckan så är inte så förfärligt som många av er verkar tro när ni käkat lite, hehe) 
 
Utöver det?! Nådde 5 kg för några dagar sedan, vägde mig idag och står kvar på samma vilket va en chock efter alla mackor haha. 
 
 
Nu ska jag städa undan och packa upp och sen antingen köra lite på crosstrainern eller gå en runda.
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Alltså det här "inte så förfärligt som många av er verkar tro när ni käkat lite" känns väldigt ignorant måste jag säga. Jag vet inte vilka du menar men många som skriver tjockbloggar är ju tjocka på riktigt och dom har blivit det av en anledning, den anledningen är ofta att man inte kan stoppa sig själv när man väl har börjat. För dig kanske inte lite godis är "förfärligt" men för mig är det förödande. Det är inget jag TROR, det är något jag VET eftersom jag känner min kropp och vet mina reaktioner.

Svar: Vet du vad, jag skrev en hel novell innan jag raderade det för att jag tror det passar i ett inlägg istället. Jag menade verkligen inget illa med det och ber om förlåtelse om du tog det på fel sätt. Men "tjocka på riktigt" mitt bmi är överviktig, jag kanske må vara mindre en vissa men jag ser mig själv som tjock så förstår inte riktigt vad du menar med det här.
None None

2012-10-28 @ 11:21:09
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se
Skrivet av: Kattis

Nej, jag får be om ursäkt för det uttrycket. Med "på riktigt" menade jag folk som har problem som går djupare än bara lite övervikt. Såna som jag, vilka det faktiskt är "förfärligt" för att äta godis. Såna du förminskade med din kommentar i ditt inlägg. Men absolut, jag skulle uttryckt mig både tydligare och bättre. Så för det kan jag be om ursäkt.

Svar: Nej men jag förstår vad du menar nu. Jag kan tyvärr bara skriva om det jag är med om, det jag tar på ett sätt. Såklart vet jag att andra är på olika sätt men detta är min version, mina tankar kring min viktresa. Vem är jag att försöka förklara hur det är för vissa när jag inte har någon aning om hur vissa tänker och känner. Jag hoppas att du inte tycker jag är en idiot utan förstår vad jag försöker säga..
None None

2012-10-28 @ 13:26:04
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se
Skrivet av: Kattis

Tycker absolut inte att du är en idiot!! Det är som du säger att alla är olika, just formuleringen i just den meningen slog slint i mitt huvud bara och jag ber verkligen om ursäkt för det! Tack igen för förtydligandet och hoppas att du inte tycker att jag är en idiot.. jag är bara lite väl bitsk :P

2012-10-28 @ 14:43:10
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: