Tjuvkikade

Allmänt | 2012-10-06 | 11:14:02 Kommentera här! » 1 st

Ställde mig på vågen idag o tjuvkikade, eftersom vågen visade så olika sist jag vägde mig så kunde jag inte låta bli! Kan säga att det ser bra ut! Så nu börjar -5 kg närma sig, frågan är om jag ska vänta till 65 kg eller -5 kg för att ge mig själv en present. Mamma vill köpa nya jeans till mig när jag är nere på 65 så borde kanske ta vid 5? Samtidigt är jag en fattig student så vet inte riktig vad jag hade kunnat ge mig själv.. Någonting vill jag ha som minne för va jag har gått igenom.. Har ni några tips? 
 
Just nu, väntar på att älsklingen ska komma hit så har gjort mig extra fin idag. 

Kommentarer
Skrivet av: Sanna Svedin

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig!

2012-10-06 @ 18:27:40
Länk: http://gottagetdown.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: