Träning 19/10 (30 days shred, dag 3)

Träning | 2012-10-19 | 19:37:27 Kommentera här! » 1 st

Sa första dagen att svettet inte rann så mycket men joho du, det gör det nu! Dock blir de lättare och lättare, undrar vad jag kommer tycka om dag 10.. Dag 11 är det ju level 2 som jag är lite nervös inför haha. 
På denna träning har jag gått 3 / 4 bussturer så har förbränt 216 kalorier på det. 
Imorgon är jag ledig så hoppas på lika fint väder som det har varit idag så jag kan gå/springa en runda också.
 
Tränade i min gamla Darin tröja idag, linnet kasade ner hela tiden så dryg upp de jag hittade först. haha. 
Nu ska jag städa undan alla grejer och sen ska jag njuta framför xfactor! 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Heja dig!! :D

2012-10-19 @ 21:14:54
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: