Träning & Mat 17/10 (30 days shred, dag 2)

Mat / Recept | 2012-10-17 | 20:55:14 Kommentera här! » 2 st

Hej på er!
Har precis avslutat dag 2 av 30 DS och jag sitter nu och återfår andningen, det gick mycket snabbare idag när man visste vad som kom next. Kände att jag bara ville i säng men kämpade ändå.
 
Maten
Frukost: 1 port fibergröt med russin och solrosfrön 1 dl mjölk samt ett knäckebröd med kalkon och keso
Mellanmål: 1 smoothie från sallads and smoothies (såg precis att det var 250 kalorier så det får jag ta och sluta med!
Lunch: kycklingsallad med isbergssallad, tomat, gurka, rödbetor och solrosfrön 
Middag: Lasagne, inte heller det nyttigaste men det är min favoritmat så kommer inte ge upp det.
Sen sa jag nej till kaka efteråt.
 
Inser att jag måste kolla över min kost lite till men det är ju inte helt förfärligt, tror jag får börja räkna kalorier igen då jag börjat tappa bort det lite. 
 
Jag hoppas att jag en dag kan lägga upp mina egna före och efter.

Kommentarer
Skrivet av: emma-isabella

Klart du kommer kunna lägga upp före och efterbilder.. Det längtar jag åxå efter.
Hejja oss.
Kram

Svar: pepp pepp på oss! :)
None None

2012-10-17 @ 21:48:13
Länk: http://emmaisabellavictoria.se
Skrivet av: Pernilla

Jag tvekar inte på att du en dag kommer kunna lägga ut före- och efter-bilder :)

Svar: Tack så mycket. Hoppas det också men lär väl ta ett tag :)
None None

2012-10-18 @ 21:25:21
Länk: http://skinnyjeans.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: