Var är all träning?

Allmänt | 2012-10-09 | 18:58:01 Kommentera här! » 1 st

Ingen aning! har långa dagar så hinner inte med, urlöjlig anledning jag vet! Men på riktigt.
Jag har mått piss i flera veckor nu utöver sjukdom och det handlar om stress, bråk och annat skit.
Har ett projekt där vissa personer spyr galla över mig och det är bråk efter bråk och jag anser att jag inte gjort något fel, blir krismöte med lärarna imorgon vilket jag tycker är PINSAMT! Vill inte riktigt skriva ut vad som sagts och gjorts känns inte riktigt rätt (kan säga att de är sura över att jag sa att jag tyckte det blev för tajt med tid en dag senare än de hade velat) I alla fall, jag mår skit över detta! min kropp känns tung, mitt huvud gör ont och mitt humör går från ilska till sorg.
 
Jag borde gå på ett boxpass men har inte råd till nytt gymkort denna månaden så tyvärr.. haha fattigstudent.nu
 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Det klart att kroppen påverkas av att det händer massa skit runtomkring :( hoppas det reder upp sig med de där människorna som spyr på dig!

2012-10-09 @ 23:53:24
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: