17/9 2012

Allmänt | 2012-09-17 | 21:44:14 Kommentera här! » 3 st

Tog bild på frukosten som jag lovat, men glömde alla andra bilder och orkar inte plugga in kameran för en enda bild, är för trött för det!
 
Idag har jag varit vaken sen 5, skola 8 - 17 och sedan körde jag ett danspass 20 - 21 Dans Fuego(?) skitroligt, gick på dansen innan sommarpausen och nu är det tillbaka med ett nytt upplägg, spännande men svårare!
 
Frukost: Gröt med en matsked apelsinsylt, 1 knäckebröd med leverpasjer.
Mellanmål: Äpple
Lunch: Sallad med bulgur, gurka, tomat, lök och rostbiff.
Mellanmål: Äpple
Middag: Rester, köttfärslimpa, rostbiff, potatis och svamp. 
 
Nu är jag så slut att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Natti!

Kommentarer
Skrivet av: Pernilla

Visst tränar du också på Friskis? Jag tyckte mig se att du hade gått på ett gympapass iaf... Vad tycker du om deras nya upplägg? Visst är det lite tuffare träning nu? Jag tycker om det! Det kunde vara jobbigt innan också, men ändå lite mjukare träning :)

Svar: Men du får ju hälsa! Ja det gör jag, i Eslöv. :) Jag älskar det, fast det är ju olika instruktörer jämnt så tycker alltid det är nya upplägg haha. Dansen igår va helt otrolig, längesen jag hade ont i kroppen efter ett pass. Har du testat det? kram
None None

2012-09-18 @ 10:04:16
Länk: http://skinnyjeans.devote.se
Skrivet av: Pernilla

Jag menade dock att jag sett här i bloggen att du varit på friskis - jag såg dig alltså inte på friskis. För då hade jag hälsat om jag hade känt igen dig :) Bor i du Eslöv eller? Jag bor i Höör nämligen, så det är roligt att läsa om någon som bor så nära :)

Jag har testat dansgympa, men det var väldigt längesen. Nu blir det bara gympapassen. Jag är dock lite sugen på att prova intervall flex, men jag är lite rädd för att det är för jobbigt :D Kram!

Svar: Haha jaha så trög är jag alltså. Såg att du bor i Höör på din profil tror jag så trodde de va på riktigt. Tänkte va tusan du gjorde här när jag visste det fanns friskis i Höör också haha. Ja det gör jag :)
Har också tänkt på intervallen och core men ja, core har jag sett lite av när jag väntat på medel någon gång och det verkar inte vara så tufft men på sidan står det dock att intervall är det, men vi får testa annars vet vi ju inte. kram
None None

2012-09-18 @ 22:06:09
Länk: http://skinnyjeans.devote.se
Skrivet av: Pernilla

Nä, core är ju (vad jag har förstått) bara inriktat på styrka så man får ju ingen konditionsträning där alls... Det vill jag verkligen ha när jag tränar iaf :) Jag tror jag ska prova intervallen, men gör det nog först nästa termin. Då hinner jag bli lite lättare och lite mer vältränad :D Kram!

2012-09-19 @ 21:59:27
Länk: http://skinnyjeans.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: