Blogga och sånt.

Allmänt | 2012-09-05 | 12:52:30 Kommentera här! » 0 st

Min blogg är väldigt ny fortfarande så vet inte hur jag ska lägga upp den. Ska jag skriva en sammanfattning med mat och träning i slutet av dagen eller ta det som det kommer?
Hur ska jag göra med vägningen? Vägde mig ju inte när jag startade bloggen utan för någon vecka sedan så det blir ju annorlunda för ni har ju förra veckans vikt + nya. 
 
Utöver det tycker jag min blogg är jättetråkig men vet inte alls hur jag ska förbättra den. Min besöksstatestik visar ingenting trots jag får kommentarer och det känns skumt att inte veta. 
Det bästa med bloggen är stödet jag får från er, ni är verkligen snälla allihop och jag är så tacksam.
 
Detta måste vara det konstigaste inlägget jag någonsin skrivit (haft tusen bloggar) men vill verkligen satsa på denna bloggen och göra det så bra som möjligt så att jag någon dag kan inspirera andra precis som ni inspirerar mig varje dag!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: