Dagens "träning"

Allmänt | 2012-09-12 | 20:38:59 Kommentera här! » 0 st

Har känt mig lite sådär hela dagen men stack till skolan ändå, struntade i bussen till stationen, stuntade i bussen till skolan, struntade i bussen från skolan och trots jävla skånetrafikens förseningar så sket jag i bussen hem och gick också. Vardera sträcka tar 20 min att gå så har gått 80 min idag bara genom att strunta i bussen. Var trött som satan men jag och brorens sambo stack ut på en timmes promenad efter middagen. 
Tur för mig så tog min förkylning det väldigt bra och det blir bättre och bättre hela tiden så imorgon kan jag nog träna på som vanligt igen! 
 
Sant! Med det mesta i livet kan andra hjälpa dig att dra halva lasset men det är nu du är ensam och tro mig:
Du klarar det, kan jag, kan du!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: