Dålig update under helgen!

Allmänt | 2012-09-15 | 11:05:36 Kommentera här! » 2 st

Jag kommer nog alltid blogga dåligt under helgerna så lika bra jag säger det nu. Jag har alltid fullt upp på helgerna och vill inte vara en tråkig människa som måste blogga varje dag.
Denna helgen är min pojkvän här och vi ska kanske till Malmö och se på när mina föräldrar flyger luftballong (25års bröllopspresent från mig och bror) och imorgon kommer kanske släkten hit. 
 
Idag unnade jag mig något som jag inte unnat mig på väldigt länge som jag åt massa av varje dag innan, rostat bröd! Tror jag åt 3 skivor varje morgon i minst 4 år. 
 
Hoppas allt är bra med er, och lycka till till er som väger er på söndagar! 

Kommentarer
Skrivet av: Pernilla

Mmm, rostat bröd. Det är grejer det :) Jag tänkte på det för någon dag sen - hur mina frukostar har ändrats. Bland annat att jag alltid (ofta) åt tre mackor och ett glas juice. Nu äter jag 1-2 mackor och dricker aldrig juice... Men jag är lika glad för det ;)

Svar: Och gladare blir man när man märker att det ger resultat :)
None None

2012-09-15 @ 13:51:01
Länk: http://skinnyjeans.devote.se
Skrivet av: K

Jag passar på att blogga när jag sitter på buss/t-bana, så slipper jag ta av "annan" tid. :)
Man behöver ju inte blogga om man inte har något att säga/på hjärtat, men brukar ju slänga iväg några tankar nästan varje dag. Finns alltid något att skriva om :P Sen om det är intressant för andra eller inte är en annan sak :)

Bröd är ngt jag kunde trycka i mig hur mkt som helst av, men har inte ätit det nu på några år. Mammas hembakade bröd med smör och ost - fy fan vad gott! Men när man tänker tillbaka på hur många kalorier som bara slank ner är det helt sjukt... Tur att man tränade så mycket att kroppen då kunde ta hand om det!!

Svar: Jag brukar ju blogga nästan varje dag men när min pojkvän är här så gör jag ju inte det och helt ärligt känner jag inte för det, låter hemskt! Har du inte ätit bröd alls? Kan inte tänka mig att jag är strong nog att kunna låta bli det haha!
None None

2012-09-15 @ 14:21:13
Länk: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: