Det som inte fick hända - Sjuk!

Allmänt | 2012-09-10 | 20:41:53 Kommentera här! » 1 st

Yes, efter att ha noterat allt hostande och alla rinnande näsor på tåget så var det väl självklart att jag också skulle åka på en förkylning. Min kära klasskompis Emelie nämnde att hon hade ont i halsen och konstigt nog hade jag exakt samma känsla i halsen, så vi är väl sjuka tillsammans. Ont i halsen är jag ju van vid att ha men när öronen börjar göra ont och näsan rinna så är det bara att strunta i träningen. Så jäkla synd, kände mig så peppad eftersom jag skulle väga mig på onsdag. 
Får väl ta promenader med halsduken på min ömma hals.. Suck säger jag bara. Dock hade min älskling en 24h förkylning när jag var hos honom så hoppas att det är det jag har åkt på istället för en lång utdragen jävel. 

Kommentarer
Skrivet av: Pernilla

Verkar som att många är förkylda nu. Hoppas du mår bättre snart - inget roligt alls att ha snuvig näsa och ömmande hals :(

Svar: Nej det är verkligen inte kul, typiskt att man vill träna som mest när man verkligen inte kan. Är snart på benen igen och kan ta igen det jag missat får vi hoppas. :)
None None

2012-09-11 @ 17:22:33
Länk: http://skinnyjeans.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: