Första skoldagen!

Mitt liv! | 2012-09-03 | 06:17:35 Kommentera här! » 0 st

05.00 ringde mitt alarm och jag stutsade upp direkt för att göra mig redo för min första skoldag, börjar andra året på Malmö högskola där jag studerar media. Det har alltid varit speciellt för mig att börja efter sommarlovet och jag som 19åring känner samma känslor som lilla 9åriga jag kände då. Att jag stutsar upp på morgonen är inget ovanligt men så fort jag sitter stilla i 5 min så kommer tröttheten tillbaka.
 
Såklart är jag orolig hur jag ska få med träning nu när skolan är tillbaka men har jag tid att sitta vid facebook har jag tid att gå ut en runda. 
 
Bjuder på en lagom ful och posande bild på mig, tror detta är bild 50 jag försökte ta. Yes, armfettet ska fan i mig bort!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: