Gårdagen

Allmänt | 2012-09-30 | 18:40:14 Kommentera här! » 2 st

Efter mitt negativa inlägg igår så hoppade jag på min crosstrainer och körde på i 30 min, vilket kändes jätteskönt! Tyvärr fick jag jätteont i magen igen precis som sist och fick ligga med värmedyna hela natten medans jag vaknade upp med illamående och feberyra. Vet inte vad det är som händer med min kropp, känns som jag är konstant sjuk. Mamma tror det är äpple som jag reagerar på. Suck! 
Mår bättre idag i alla fall men är fortfarande öm och dåsig. 
Förlåt för att bloggen får lida..
 
 

Kommentarer
Skrivet av: K

Tråkigt att höra! Krya på dig!

Svar: Tack :) Mår bättre redan som tur är.
None None

2012-09-30 @ 21:43:02
Länk: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com
Skrivet av: Joline

Va trist att du ska vara dålig! Du får fundera om det är något som du äter som kanske påverkar dig. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Vi gick igenom vad jag ätit och det som kan vara felet är våra egna äpplen vi har här hemma. Kanske är för sura för min mage eller något i den stilen.. Surt som fan men får ta någon dag jag har "tid" till att bli sjuk för att se om det kan vara felet.
None None

2012-10-01 @ 10:55:20
Länk: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: