Hemma!

Allmänt | 2012-09-09 | 16:29:11 Kommentera här! » 1 st

Jag har inte bloggat eftersom jag har varit hos min pojkvän från igår till idag. Det enda i träningsväg jag har gjort är drygt 10 min crosstrainer innan jag skulle iväg och en promenad med honom igår. Jag syndade och åt ett vaniljhjärta igår men känner inte fy skam eftersom jag måste kunna unna mig det jag älskar då och då så nu lär det ta ett tag tills nästa gång. 
 
Tror inte på att undvika allt det goda till 100% får då är det lättare att helt plötsligt få ett infall och käka mycket mer än en lite sak och sedan ge upp i träningen. Så är det ett speciellt tillfälle så unna er det ni vill ha, bara det inte är för ofta!
 

Kommentarer
Skrivet av: Viktkamp

Citat är underbara!

2012-09-09 @ 22:13:13
Länk: http://viktkamp.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: