Lekt med brorsdottern + LYCKA!

Allmänt | 2012-09-25 | 19:37:48 Kommentera här! » 0 st

Hej!
Idag har det inte blivit någon träning utan jag har lekt med min lilla plutt hela dagen, träning i sig ( det vet ni som har 1åringar i era liv om haha). 
 
Jag har helt glömt bort att säga detta till er, min moster från Danmark var här i helgen och hälsade på och hon a till mig" Linda, har du gått ner i vikt?" DET SYNS! Jag trodde bara att min kära moder lurade mig när hon sa det men icke. Det betyder jättemycket för mig att all jobb äntligen ger resultat! 
 
 
BTW, har lyckat lösa det med statistiken på bloggen nu, så äntligen kan jag se att det finns folk som läser min underbart tråkiga blogg, som jag frågat innan: vad vill ni ser mer av? 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: