Mat - 1/9 2012

Mat / Recept | 2012-09-01 | 20:10:19 Kommentera här! » 2 st

Frukost : 1st Lantbröd med kalkon och 1 halv fralla med kalkon
Mellanmål 1 : 1 nektarin
Mellanmål 2: 1/2 melon
Lunch: 2 knäckemackor med äggröra och kalkon
Mellanmål 3: Andra halvan av melonen
Middag: 2 hamburgarskivor på en skiva lingongrova med keso och sallad
 
Jag vet att jag borde hålla mig borta från brödet helt men 1. Jag älskar bröd och kommer antagligen fuska många gånger och 2. har inte mått bra idag så det har varit lättast så.
 
Tror inte att allting stämmer till 100% men nästan i alla fall. 

Kommentarer
Skrivet av: alexandra

har du också en app?, vilken? jag älskar min shapup :)

Svar: Jag använder ShapeUp club (är det samma?) på både mobil o datan, bilden är printad från deras hemsida :) Tycker den är bra men inte exakt kanske men man får sig ändå en uppfattning :)
None None

2012-09-02 @ 19:54:48
Länk: http://mlbloggen.blogg.se
Skrivet av: alexandra

är samma men jag använder bara på mobilen :)

2012-09-02 @ 20:41:53
Länk: http://mlbloggen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: