Mat - 2/9 2012

Mat / Recept | 2012-09-02 | 20:43:29 Kommentera här! » 1 st

Frukost - En skål müsli Gold och knäckebröd, behöver verkligen hjälp att hitta något med kalorisnålt men mättande alternativ! 
Lunch - Thaigryta med kyckling med pulvermos.
Mellanmål - Nektarin
Middag - 10 kex
 
Känner mig duktig som kunde ha ätit tårta till mellanmål men istället tog mig en nektarin. Middagen är så lite eftersom vi åt frukost så sent att lunchen hamnade vid 3 och sen har jag inte varit hungrig, hoppar aldrig över måltider eller äter så lite annars. 
 
Jag förstår inte riktigt varför de drar bort de kalorier jag har tränat, jag vill ju inte äta dem en gång till bara för att nå upp till mitt mål. På tal om målet så vet jag att det är väldigt lågt och inte är det bästa, men jag äter tills jag är mätt och kommer oftast över målet men de jag tränat dras ju som sagt bort. Ni som har lite mer koll på det här med kalorier hit och dit är välkomna att förklara mer. 

Kommentarer
Skrivet av: Pernilla

Kan du inte göra din egen müsli, om det är den du ser som kaloriboven idag? Då blir det ju genast mycket nyttigare :) Annars är smoothie alltid ett alternativ - den eviga frukosthjälten. I alla fall hemma hos mig :) Eller gröt...förstås :)

2012-09-02 @ 21:24:17
Länk: http://skinnyjeans.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: