Mat och träning 6/9 2012

Mat / Recept | 2012-09-06 | 21:21:00 Kommentera här! » 0 st

Har inte räknat kalorier på maten idag utan bara ätit det jag anser är nyttigare (ej brödet dock) 
 
Frukost: Müsli med bär och knäckemacka med paprika keso
Mellanmål: 1: Ett äpple
Mellanmål: 2: Kiwi
Lunch: Rökt lax med morötter, ärtor och bulgur
Middag: Tonfisksallad med bl.a sallad, gurka, tomat, majs, ägg och paprika, två mackor. 
Kvällsfika: Ett glas lättyoghurt
 

 Träning
Vardagsträning: 3,69 km, 43 min, 222 kalorier. 
Crosstrainer: 25 min, 8K och 161 kalorier 
Vaknade 5 för att ta mig till skolan idag så hade inte ens tänkt träna alls men tog mig samman och körde på. vardagsträning är när jag går istället för att ta bussen, tog dock bussen en gång så kan förbättra det! (kan ta buss 4 gånger om dagen)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: