Söndags workout!

Allmänt | 2012-09-09 | 20:07:56 Kommentera här! » 2 st

Jag fungerar väldigt konstigt tror jag.. Så fort jag känner för att träna gör jag det utan att tveka och känner mig nöjd efteråt men så fort jag inte orkar eller vill så gör jag det också men straffar mig själv lite också för att ha tänkt tanken att strunta i det och därför lägger till lite extra och pressar mig själv ytterligare. 
 
Som idag, är trött och ska upp tidigt imorgon plus jag gärna vill läsa ett par sidor i boken om föreläsningen imorgon så tänkte strunta i det men bestämde mig för att ta en kvart ändå så jag fortfarande hade tid över senare men när 15 min hade gått och jag var redo att stupa så tvingade mig till 10 exta (25 min är inte så mycket för alla men för mig är det och för att jag ska klara lver 20 så måste mitt huvud vara på topp). Det är ju bra för min skull men jag ska inte ha skuldkänslor för att jag inte tränar alltid.
 
Lägger till att jag är perfektionist, mitt rum måste vara städat, betygen måste vara bäst (släppt lite på tyglarna nu på högskolan) och jag måste vara bästa tänkbara jag, litet problem jag har.
 
Meningen med detta inlägg? jadu.. 
 
Jag vet, börjar bli många citat bilder men jag älskar dem. Får bli fler bilder på mig snart men jag tror ni allihop vet hur gärna man vill slippa det.. 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Var försiktig med det tankesättet. Träning ska vara kul och inspirerande, inte ett straff ;)

Svar: Kanske var otydligt men jag tycker det är kul och mår bra efteråt men tycker att det är konstigt att jag fungerar så. :)
None None

2012-09-10 @ 17:21:41
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Ja alla fungerar olika naturligtvis ^^

2012-09-10 @ 21:11:55
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: