Träning och mat 13/9 2012

Mat / Recept | 2012-09-13 | 21:14:37 Kommentera här! » 1 st

Skulle skärpa mig och ta bilder på det jag käkat men såklart klöddar digitalkameran och jag orkar inte släpa runt på systemkameran. Så det blir ett bildlöst inlägg, förlåt för det! Tycker själv att inlägg utan bilder är så tråkiga.
 
Frukost: Havregrynsgröt med 1/4 müsli (för att få hallonbitarna) + 1 dl mjölk samt en knäckemacka med enbart smör.
Mellanmål: 1 äpple
Lunch: Strimlad kyckling + korvslantar med gul och grön zucchini, tomat, fetaost och lite nudlar.
Middag: Köttfärslimpa med kokta morötter och 1/2 koktpotatis + två matskedar rårördlingon
Mellanmål 2: Två plommon. 
 
 Träning 
- 80 min promenad (vardagsmotion)  
- 1h medeljympa på friskis och svettis.
Kände att det var på gränsen till att bli för jobbigt med ett medelpass nu när jag känner mig förkyld men tyckte det var mycket bättre så chansade, klarade hela utan problem med kondition (Tänker tillbaka på mitt första pass..) men halsen började svida och näsan rinna så tror jag fortsätter ta det lilla lugna framöver
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Vad gott allt låter :)
Jag pluggar idrottsmedicin! Askul.

2012-09-13 @ 22:13:44
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: