Träning och mat 16/9 2012

Inspiration | 2012-09-16 | 19:17:21 Kommentera här! » 2 st

Idag blev det 20 min på crosstrainern och 20 min powerwalk tillbaka från stationen (pojkvännen åkte hem).
 
Är inte nöjd men borde vara det. Mina vanliga tankar rullar på igen; jag är inte bra nog, hon tränar ju mycket mer än mig och jag kommer faila. Jag borde vara nöjd, det är 40 min träning jag inte ens hade gjort på tre veckor innan jag började. 
Jag är rädd för att misslyckas, så är det bara. Till och med så rädd så att jag ibland inte ens försöker för att jag är rädd för att inte klara av det,  men testar man inte så ger man inte sig själv en ärlig chans att försöka lyckas.
Deep shit. Min blogg är tråkig!
Jag har laddat kameran så imorgon kör vi på med bilder!

 
Frukost: 1 1/4 fralla med skinka, keso och gruka. Samt den lilla biten med sylt. (söndagsfrukost, inget konstig med det right?) 
 
Lunch: - Sen frukost, tidig middag
 
Middag: Rostbiff med 4 små små potatisar (våra egna) lök, svamp och vanlig sallad med tomat och paprika-
 
Igår bloggade jag inte, men jag syndade. Åt en muffin med plommon i, bara en dock. Tänkte ta en gång i månaden till att äta onyttigt (inte för jag vet hur farlig en muffin är) men det går inte. En gång i veckan om det nu kommer nybakat på bordet eller blir bjuden. Annars ska jag inte köpa något själv.

Kommentarer
Skrivet av: Viktkamp

Kroppen behöver vila oxå, så 40 min ibland är bra =)

2012-09-17 @ 20:34:32
Länk: http://viktkamp.webblogg.se
Skrivet av: Pernilla

40 minuter är absolut bättre än ingenting. Du hinner ändå förbränna en del kalorier på den tiden :)

2012-09-18 @ 10:03:08
Länk: http://skinnyjeans.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: