Träning och mat 19/9 2012

Mat / Recept | 2012-09-19 | 20:36:55 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit lite skit med maten, har inte orkat göra specialmat för mig själv så har tagit de som resten av familjen haft.
 
Frukost: Gröt med hallon + 1/2 mörk bulle med smör
Mellanmål: Vindruvor
Lunch: 2 st lingongrova med keso och kyckling och andra med keso och rostbiff ( 89 kalorier per skiva, ajaj)
Middag: Sjömanskallops 
 
Så det har varit en del kalorier men nu känner jag hur magen svullnar upp så tror inte min mage gillar för många  kalorier längre haha.

Träning:
30 min crosstraining, 10 km 200 kalorier
Powerwalk (runkeeper la av så fick räkna ut resten) ca 400 kalorier. 
 
Nej..  jag har inte rakat mitt ögonbryn, ser bara ut så på denna bilden.
 
Nu när jag börjat tänka på kalorier (räknar inte längre..) så blir jag chockad över hur jag käkade förr. bröd till alla måltider, kaka varje dag nästan. Stor ändring men är inte nöjd med viktminskingen alls men det är det jag får ta för jag inte räknar och följer kaloriintaget. 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: