Update

Mitt liv! | 2012-09-11 | 18:31:47 Kommentera här! » 1 st

Förkylningen börjar lägga sig nu men har ändå ingen energi i kroppen så har bara legat i sängen och kollat Privileged och när jag försökt få mig själv på benen igen har jag städat. Har en ganska viktig dag i skolan imorgon så måste ta mig in till Malmö även om jag mår sådär så försöker hålla mig uppe då och då.. Hoppas att jag snart är redo för att träna igen. 
 
vet att jag är urdålig på att skriva om vad jag äter och ska förbättra det snart. 
Aja nu vet ni vad som pågår i alla fall, hoppas att ni inte har samma otur som jag!

Kommentarer
Skrivet av: Joline

Hej, för ett tag sen skrev du ett svar på min kommentar och du undrade om jag fått några "hatkommentarer" men jag kan faktiskt säga att jag bara har fått en lite mystisk kommentar en gång. Det var en anonym kommentar och den var egentligen inte så elak men jag kan länka till inlägget som jag skrev om det. http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/2012/august/anonym.html#comment Jag raderade faktiskt kommentaren och det ångrar jag lite grann. Men, men det är iaf det "värsta" jag varit med om hittills! Lycka till med ditt bloggande!

2012-09-11 @ 21:21:35
Länk: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: