Vikt vecka 3!

Vikt | 2012-09-19 | 08:34:26 Kommentera här! » 0 st

Herregud vad hände med mitt inlägg igår? Tyckte jag skrev vad jag hade ätit och tränat innan jag gick o la mig men det inlägget är varken i utkast eller publicerat. Suck på mig! måste ha tänkt att jag skulle göra det, ett problem jag har är att jag "bloggar" i huvudet och tror att jag gjort det på riktigt. Är inte så konstigt när jag har en del att tänka på utöver bloggen.
nåja.. till vikten då (upptäckte att jag skrivit 19 förra gången fast det var den 12:de)
 
26/6 - 2012                 5/9               12/9       19/9         Resultat           Totalt
Vikt: 71,9 kg                  70,4              69,6         69,5            -0.1             - 2,4    kg
 
Trodde ju att jag hade gått upp i vikt som sagt men kan inte låta bli att bli lite besviken ändå.. Men ni vet ju i detta läget att det är så jag fungerar. 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: