Dance dance

Allmänt | 2013-04-03 | 19:20:11 Kommentera här! » 1 st

Ska bege mig till dansen om en 15 min men vill bara säga hej!
Idag tränar jag i mitt neongula linne för första gången, mina boobs ser gigantiska ut men vafan? förhoppningsvis kollar personerna mer på dem än mina armar! Har fått så mycket emot mina armar så det inte är sant därför är det otippat att jag går över till linnen som sitter stramt åt magen än stoora tröjor. Va dock trött på att tröjan åkte upp så fick lösa det så.

Bilder på linnena jag köpte kommer senare i veckan
 
Mitt ögonbryn lever sitt egna liv! 

Kommentarer
Skrivet av: emma-isabella

Hej hej :)
Fy skäms på mig va jag är kass på att kommentera :(
Du ska veta att jag kikar in hos dig och läser iaf :)
Hur mår du?

Svar: Va kul att du fortfarande läser nu när min blogg inte är som den var! Jag mår bra nu, har haft en tuff period men det är mycket bättre. själv?
None None

2013-05-22 @ 00:28:51
Länk: http://emmaisabellavictoria.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: