"jag mår illa"

Träning | 2013-04-02 | 21:03:00 Kommentera här! » 1 st

Sådär ja, kom in genom dörren för ca 5 min sen.

Har tränat på bra idag! Körde 5 km på crossen när jag vaknade och har hållt maten bra (har glömt ta bilder så det får ni inte se) men de värsta va 2 msk jordnötssmör.. Sen körde jag och en kompis medeljympa precis, va hennes första gång och efter 30 min började hon må illa men hon kom tillbaka och avslutade som ett pro! Kommer ihåg att jag mådde så sjukt dåligt också första gångerna men de lägger sig snabbt.
Missade sista bussen så vi fick gå hem vilket var 4 km så nu är mina ben inte glada men de lär bli de när de är finare.
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Kommer ihåg hur illa man kunde må efter de riktigt tunga sprintträningarna under gristräningen. ;) Huvva. Men en rätt fin egenskap ändå, att kunna ta ut sig till den nivån att man typ kräks av utmattning (även om det ALDRIG är något att sträva efter). Inte många som kan det.

Svar: haha. Jag har kräkfobi så jag undviker den nivån men ibland mår man härligt illa och antar att det är efter det den riktiga nivån kommer :D
None None

2013-04-03 @ 09:42:54
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: