Kläderna på!

Allmänt | 2013-04-04 | 20:25:19 Kommentera här! » 0 st

Påklädd och allt begav jag mig till bussen för att åka till boxningen, hade älsklingen i telefonen som jag alltid har när jag ska gå någonstans. Tur nog så kommer andra fram när de ringer till mig fast jag pratar med någon annan så jag fick snabbt lägga på och svara medans bussen kom närmre. "GÅ INTE PÅ BUSSEN" happ, träningskompisen som går på hållplatsen innan mig hade glömt sin väska hemma och det fanns ingen chans att vi skulle hinna gå till träningen. Alltså, det blev ingen träning idag! Det gör inte mig så mycket för min fot har spökat i en vecka så var nervös hur det skulle gå med fjärde dagen i rad med träning som redan har belastat min fot.
 
Imorgon får jag nog gå en runda och sen hoppa på crossen så jag får någon träning innan lördag.
 
Duschade istället. visar stolt upp mitt nattlinne. Real love doesn't hurt står det på den. Bullshit! haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: