Dans, läsning och videor

Träning | 2013-02-04 | 21:48:00 Kommentera här! » 0 st

Så, nu har jag kommit hem från dansen och hunnit duscha. Har en hel bunte papper jag måste läsa till imorgon så efter detta inlägget kommer jag nog bädda ner mig i sängen och läsa de jag hinner. 
 
Shit, dansen alltså! har ju inte tränat på riktigt sen november (ni vet, magsjuka till förkylning till feber till bronkit osv) så tufft men så härligt! Har inte blivit av med konditionen som jag trodde utan körde på till skillnad från de första gångerna. 
 
Filmade en känslomässig video till er innan, men den är kass så vet inte om jag kommer lägga upp den, tror jag får spela in en ny version då jag glömde säga vissa detaljer. 
 
Jag hatar mig själv utan smink.. jag hatar att mitt ansikte är så fluffigt och jag hatar att jag är bitter men jag e trött

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: