Inspiration, bloggar 2.0

Allmänt | 2013-02-26 | 11:08:29 Kommentera här! » 2 st

Fick en förfrågan om var jag hittar citatbilder så tänkte att jag kunde slänga ihop ett helt inlägg om bloggar jag följer.
Gjorde det i oktober men har hittat så många fler att det bara är egoistiskt av mig att inte dela med mig!
 
Bloggare: 
Tjockiskattis 
enmatmissbrukareskamp
tjugokilonbort
emmaisabellavictoria
mittfatass
livetskablibra
dentuffavagentillbaka
carusasviktblogg
 
Läser inte allihopa dagligen men ändå! Utöver dessa läser jag mina vänners bloggar,
är bara tre styck men tänker inte länka till dem då bara en av dem känner till denna bloggen.
 
 
Tumblr 
fit fab and dangerous
breathe and run
skinnyhealthyperfection
dreamsofachubbygirl
tightdressesandskinnytights
ahealthynewbeginning
funeralformyfat
 
Så glöm inte bort mig nu när ni kan klicka er vidare. 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Kattis

Yay tack! Här ska inspireras ;) haha några av dom, både bloggarna och tumblarna, känner jag till sen innan men några är nya! Och du det klart vi inte glömmer dig haha :D

2013-02-26 @ 12:42:34
Länk: http://tjockiskattis.blogg.se
Skrivet av: C

Tack för att du länkade mig :-D

Kram ♥

2013-02-27 @ 20:44:29
Länk: http://carusasviktblogg.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: