Smink vs inget smink, stress o liknande

Allmänt | 2013-02-24 | 12:39:02 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag tid att blogga, då blir jag så jäkla sugen på det alltså!  Så kan inte lägga ner bloggen när jag känner så mycket för den, right? Andra sidan blir jag lika irriterad på alla som skrattar åt mig, jag är sönderstressad och mår inte så jäkla bra just nu, sover för lite för att sen sova för mkt, hittar ingen balans. 
 
Ska göra upp ett schema på bloggen så det blir lättare, det är ju ändå den som är ljuset i mitt pluggmörker.
 
Nej, nu har jag skisser att skissa, en moodboard att göra sen ska jag antingen träna på crossen eller gå en runda. Älskar appen moves men får skuldkänslor när den varje dag berättar hur lite jag gått haha. 
 
Första bilden är före festen förra helgen, andra är efter träningen igår ( 5 km på crossen) Smink är bäst haha!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: