Går mot ljusare tider!

Mitt liv! | 2013-01-10 | 12:04:00 Kommentera här! » 1 st

Även om jag har varit lite ostabil i humöret de senaste dagarna och varit lätt att dra ner så har jag ändå funnit mig i ett glädjerus det mesta av tiden, vet inte varför men har varit så glad. 
Jag hade en tenta i måndags och alla vet hur sjuk jag varit så pluggade bara en dag, gick relativt bra, tror att det finns hopp om godkänt. På något mystiskt sätt så kom det nästan bara frågor angående de jag hade läst. 
 
Sa igår till min kära träningspartner att så fort min hosta är helt över så ska vi börja igen, passar henne bra då hon har problem med nacken och inte vill träna. Hur jag mår? Jag sa till mamma att jag var frisk, hon svarade; Jag har hört dig på nätterna Linda, du är inte frisk. Okej, jag hostar lite på dagarna och mycket på nätterna men jag ÄR frisk, jag mår ju tusen gånger bättre och jag har bara 2 dagar kvar på penicillinen. 
 
Ska jobba imorgon, 6 - 10 med att räkna varor i en affär, så med lönen från i julas så har jag sparat ihop till en resa eller en ny garderob och tv-bänk. Tror jag föredrar en resa då jag nog inte kommer bo hemma så länge till att de andra är livsviktigt.
 
Super intressant för er att läsa va? haha men så är läget! 
 
skrattar åt mig själv, lägger alltid huvudet på sne och får världens runkor i pannan, eller så ser man halva mitt huvud och mina bröst. 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Härligt att det blir bättre och bättre :) Snart är du frisk och kan träna igen!

2013-01-10 @ 14:43:23
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: