Gott nytt år 2.0

Allmänt | 2013-01-13 | 13:40:31 Kommentera här! » 0 st

Gott nytt år say what? Joo ser ni, jag bestämde mig för att köra igång med mina nyårslöften så fort jag mådde bättre samt börja äta nyttigt i samma veva (är man sjuk så får man äta vad man vill, något kul får man ju unna sig) Men nu jäklar! Imorgon ska jag väga mig, sen börjar jag träningen så smått, hostar fortfarande men det borde vara okej ändå?
 
Nyårslöften 2013!
- Lära mig hantera stress, det hjälper inte att stressa. Att stressa över onödiga saker är bara löjligt. Det får ta den tid det tar, jag gör ändå alltid mitt bästa.
- Säga Ja till mer, ska göra ett videoinlägg om min fobi, kommer vara fruktansvärt jobbigt för mig att göra men tack vare den så har jag undvikit saker i mitt liv. 
- Gå ner till 55 kg, behöver inte förklara bättre, när jag är på 55 bestämmer jag själv om jag vill gå ner lite till eller stanna, men jag är inte nöjd förrän vågen visar 55.
- Förstå att jag duger som jag är, jag hör ofta att jag är söt, jag hör väldigt ofta att jag är duktig och driven och jag hör också att jag har en fin personlighet men jag ser mig som ett äckligt kryp som inte duger till någonting. Vill förbättra min personlighet ockå för jag tycker själv att jag kan vara för dryg ibland. 
- Vara glad, jag är glad det är inte så jag är deprimerad eller något i den stilen men jag vill bli bubbligt glad, detta kommer nog med att jag blir nöjd med mig själv. 
- Bli en bättre vän, jag älskar mina vänner över allt annat men ibland är jag så uppe i mitt liv att jag "glömmer" bort det små sakerna. Ska försöka prata med dem i alla fall en gång i veckan och inte låta det gå flera månader innan man träffas.
- Bli självständigare, bor hemma och det är väldigt lätt att låta föräldrarna ta hand om mig men jag får göra något för att bli självständig i år!
- Köra bil, har körkort men är så rädd för att köra, är rädd att göra fel eftersom jag känner mig osäker men jag ska köra i år! Inga förklaringar om varför jag inte skulle kunna för jag kan!
 
 
Vad har ni för löften? Hur går det för er än så länge nästan två veckor in på det nya året? 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: