Gott nytt år! :)

Allmänt | 2013-01-01 | 18:37:49 Kommentera här! » 0 st

Hej mina kära vänner, Gott nytt år på er! Vänner, jo men även om jag inte har träffat er så är ni mina vänner, mina fina bloggvänner. 
 
Nyår spenderades i soffan med sällskap av hostan och snuvig näsa. Inte så roligt men vad kan man göra att saken?
 
Funderar på att städa mitt rum.. Man blir så svinig när man är sjuk, eller jag i alla fall. I vanliga fall städar jag varje dag (jag skitar ner rejält men orkar inte se på de så får städa) men nu när jag varit kass så länge så ligger det papper överallt, på skrivborder, golvet, sängen, sängbordet och i varje rum jag varit i, fresh! Kläderna ligger slängda lite här o var för varje dag börjar med att jag ska klä på mig för jag är frisk men slutar med att jag en kvart senare hoppar i samma mjukiskläder som luktar skunk o slänger kläderna på golvet.
Bara så ni vet. Viktig information ju!
 
Jag just nu! För o uppnå samma volym på hårer som jag så ligg ner hela tiden tills ni får tovor, för att få den snygga överläppen kan ni antingen bli dunder förkylda ELLER lägga en läpppenna med fel nyans över. 
Ögonbryner ser ju inte så awes ut men vem fan ser mig liksom? Ni.. så hoppas inte på några nya läsare för då skrämmer jag ju bort dom. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: